30 листопада, 2012

150 років Bayer: успіх через інновації та зміни

Деккерс: продукти Bayer стали незамінними речами у нашому житті / Численні заходи, заплановані на 2013 рік

 

Леверкузен, 30 Листопада 2012 року - У 2013 році Група Bayer буде відзначати своє 150-річчя численними урочистими подіями по всьому світу. «Байєр може пишатися своєю довгою і дуже успішною історію компанії-винахідника», - пояснює генеральний директор д-р Марейн Деккерс. «Те, що починалося як невеликий, але інноваційний завод з виробництва барвників в районі Бармен, Вупперталь, сьогодні – вже глобальна компанія з більш ніж 110 000 співробітників. За останні 150 років, винаходи Bayer знову і знову допомагали покращити якість життя людей. Ця дивовижна традиція також є нашим зобов'язанням щодо майбутнього, як влучно сказано у визначенні нашої місії в Bayer: Наука в ім‘я кращого життя!» З нагоди святкування ювілею, Bayer планує проведення низки заходів і проектів по всьому світу протягом всього майбутнього року. Хоча осередком цих дійств будуть співробітники компанії та їх родини, але «сусіди», клієнти, партнери та представники наукового співтовариства також мають стати учасниками святкувань.

 

«Продукти Bayer стали незамінними речами у нашому житті», - зазначив пан Деккерс. Одним із прикладів є знеболювальний препарат Аспірин ™, який вийшов на ринок ще у 1899 році і залишається одним з найкращих продуктів компанії Bayer донині. Протягом десятиліть дослідники компанії Bayer розробили інноваційні активні речовини для лікування, наприклад, інфекційних, тропічних і серцево-судинних захворювань. Сьогодні, фармацевтичні дослідження в Bayer HealthCare здебільшого зосереджені на напрямках кардіології та гематології, онкології, жіночого здоров'я і діагностичної візуалізації.

 

Іншою точкою фокуса дослідницької діяльності Bayer є сільське господарство. Вихід на ринок у 1892 році препарату Bayer Antinonnin, першого синтетичного інсектициду в світі, призначеного для боротьби з шовкопрядом-монашкою, був початком успіху. Сьогодні, Bayer CropScience є світовим лідером у своїй галузі. Цей успіх заснований на інноваціях - не тільки у хімічних та біологічних засобах захисту рослин, які забезпечують стійкі ресурсозберігаючі рішення, а й за напрямком виробництва високоякісного насіння. А на додачу ще й широкий спектр товарів і послуг для дому, саду та лісового господарства.

 

Слід зазначити і високоефективні матеріали, серед яких поліуретани для піни, відкриті у 1930-х, і високоексплуатаційний полікарбонат (Makrolon ™), запатентований у 1953 році, заклали основу для спектру різноманітного застосування цих матеріалів, який постійно розширюється. На сьогодні, високотехнологічні матеріали Bayer MaterialScience відіграють важливу роль у збереженні природних ресурсів і корисних копалин. Наприклад, поліуретани використовуються для ізоляції будівель і таким чином допомагають зменшити витрати енергії на опалення та охолодження приміщень. Розроблені легкі матеріали дозволили робити автомобілі легшими, тим самим зменшуючи споживання ними палива. А винайдені аліфатичні поліуретанові покриття дали можливість значно подовжити термін зберігання різних об‘єктів. Сучасні покриття здатні витримувати дію вітру і погоди, а також дають блискучий, у прямому сенсі, вигляд автомобілям, суднам, залізничним транспортним засобам та вітряним турбінам.

 

150 років постійних змін та оновлення

Компанії Bayer 150 років… Така річниця, за словами пана Деккерса, викликає у свідомості такі слова, як традиція, спадкоємність і безперервність. Однак, Bayer водночас по праву може назвати 150 років своєї історії історією змін та оновлення. «Компанія не може довго існувати без змін і адаптування до нових умов», - підкреслив генеральний директор Bayer.

 

Компанія була заснована під назвою «Фрідріх Байєр і Ко.» («Friedr. Bayer et comp») 1 серпня 1863 в Бармені (нині район міста Вупперталь) двома партнерами – бізнесменом Фрідріхом Байєром і майстром-фарбувальником Йоганном Фрідріхом Вескоттом. Спочатку Bayer займалася виробництвом виключно синтетичних барвників, але з часом асортимент продукції значно розширився. У 1881 році компанію було перетворено на акціонерне товариство під назвою «Фарбенфабрікен Фрідріх Байєр і Ко.» («Farbenfabriken vorm. Friedr. Bayer & Co.»). – з цього часу вона набула статусу міжнародної компанії з виробництва хімічної продукції. Компанія продовжувала рости і розширюватися, і у 1912 році Bayer перенесла свою штаб-квартиру у Леверкузен. Після Першої світової війни, у 1925 році компанія увійшла до складу концерну «І.Г. Фарбеніндустрі АГ» («I.G. Farbenindustrie AG»). У 1951 році Bayer відновила статус незалежної компанії під назвою «Фарбенфабрікен Байєр АГ» («Farbenfabriken Bayer AG»).

 

Темп змін набрав нових значних обертів після 125-річчя компанії Bayer, відзначеного у 1988 році. Компанія більшою мірою зосередилася на основних напрямках діяльності, в результаті чого у 1999 році було продано дочірню компанію Agfa. У 2005 році зі складу групи Bayer вийшла компанія Lanxess, що представляла традиційний хімічний бізнес Bayer. У той же час, напрями діяльності охорони здоров'я та сільського господарства – представлені підрозділами медико-біологічних наук («life sciences») - систематично розширювалися, особливо з придбанням компаній Aventis CropScience (2001) і Schering AG, Берлін, Німеччина (2006). «Завдяки нашій інноваційній потужності і нашій здатності постійно адаптуватися до нових ринкових умов, Bayer нині посідає лідируючі позиції у всіх сферах свого бізнесу», - зазначив пан Деккерс. Дух винахідництва і прагнення успіху червоною ниткою проходять через всю історію компанії від її заснування 150 років тому до сьогоднішнього дня.

 

Святкуємо разом із співробітниками, сусідами, партнерами, клієнтами і представниками наукового співтовариства

«Все вищесказане є достатньою підставою, щоб гідно відсвяткувати нашу річницю», - відгукнувся Міхаель Шаде, Керівник відділу корпоративних комунікацій. Bayer планує наступного року провести цілу низку заходів. Вони залучать понад 110 000 співробітників по всьому світу. До святкувань також планується запросити «сусідів», клієнтів і партнерів компанії, а також організувати симпозіум для наукового співтовариства восени наступного року.

 

З нагоди свого ювілею, Bayer також здійснить низку ініціатив у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Щороку компанія підтримує близько 30 благочинних проектів за участю своїх співробітників і колишніх співробітників, що вийшли на пенсію, у Німеччині. У 2013 році географія цієї діяльності буде значно розширена і охопить практично всі країни присутності компанії по всьому світу.

 

«Само собою зрозуміло, що ми хочемо скористатися нагодою нашої річниці і надати бренду Bayer ще більшої популярності у всьому світі», - продовжив пан Шаде. Один із запланованих проектів – це пересувна виставка, на якій будуть візуалізовані теми охорони здоров'я, сільського господарства і високотехнологічних матеріалів. Планується, що ця виставка буде представлена у більш ніж 20 містах по всьому світу. Ще однією подією стане дирижабль з логотипом Bayer, який подорожуватиме всіма континентами протягом всього 2013 року. Крім того, готуються різні публікації. Вони будуть представлять деякі подробиці, інколи навіть неочікувані, щодо діяльності компанії-винахідника. «Ми багато чого запланували на майбутній рік, але ми воліємо не розкривати всього відразу», - зазначив пан Шаде. Компанія опублікує інформацію про заплановані заходи в наступному році.

 

Байер: Наука в ім‘я кращого життя (Bayer: Science For A Better Life)

Bayer – це міжнародний концерн, до основних сфер діяльності якого належать охорона здоров'я, сільське господарство і виробництво високотехнологічних матеріалів. Як компанія-винахідник Bayer визначає тенденції у наукомістких галузях.

Продукти і послуги компанії створені на благо людей, для поліпшення якості їх життя. Водночас, Група Bayer реалізує мету створення цінності за рахунок інновацій, зростання і вищої прибутковості. Bayer віддана принципам стійкого розвитку і виступає в якості соціально і етично відповідального «корпоративного громадянина». Станом на 2011 рік у компанії Bayer працювало 112 000 співробітників, а обсяг продажів склав 36,5 мільярдів євро. Загальні витрати компанії становили 1,7 мільярда євро, витрати на дослідження і розробки - 2,9 мільярда євро.

Додаткова інформація на сайті www.bayer.com.

Copyright © Bayer AG