28 лютого, 2013

Успіх продукції компанії «Байєр» надихає на нові звершення, сповнює оптимізмом та дарує надію на краще майбутнє

Байєр — синонім нестримної жаги до перемог, стрімкого прагнення до самовдосконалення та кар’єрного зросту, як і належить лідерові

Виступ Голови Ради директорів пана Марейна Деккерса на конференції із фінансових питань компанії «Байєр»
Виступ Голови Ради директорів пана Марейна Деккерса на конференції із фінансових питань компанії «Байєр»
Виступ голови ради директорів пана Марейна Деккерса на конференції із фінансових питань компанії
Компанія «Байєр» завжди ставить перед собою високі цілі та завдання. Наразі настав час підводити підсумки роботи за 2012 рік. Ми раді доповісти про успішне виконання цілей та завдань компанії, зокрема про збільшення об’єму продажів нашої продукції і відповідно і прибутку компанії завдяки самовідданій та добре організованій роботі усіх наших структурних підрозділів. Рівень продажів підвищився на 8.8 відсотків, що у грошовому еквіваленті дорівнює сумі прибутку у розмірі 39,760 млн. євро. Розмір суми прибутку компанії без вирахування відсотків та податків дорівнює 3,960 млн. євро (мінус 4.6 відсотки). Сума чистого прибутку компанії складає 2,446 млн. євро (мінус 1.0 відсоток). Поміж усіх інших досягнень, також варто звернути увагу на застосування інших чинних принципів організації роботи бухгалтерії та обліку фінансів. Також у даному звіті варто зауважити розмір стягнення витрат на правову допомогу. Прибуток компанії без вирахування податків, відсотків та амортизації в контексті конкретних статей, передбачених бюджетом, виріс на 8.8 відсотків до 8,284 млн. євро. Основні доходи компанії при конвертуванні в акції зросли на 10.8 відсотків до 5.35 євро за акцію. Також варто відзначити тенденції до стрімкого розвитку на ринках, що лише розвиваються. Нарешті нам вдалось стабілізувати ситуацію у галузі розробки інноваційних рішень, завдяки яким розвиток галузі охорони здоров’я та харчової промисловості стрімко пішов угору. Також невід’ємною частиною нашої фінансово-аналітичної роботи є фінансове прогнозування та планування діяльності на 2013-й рік, який до того ж став ювілейним. І, безперечно, ми надзвичайно вмотивовані у стрімкому прагненні до покращення динаміки зросту та безперервного розвитку та самовдосконалення.

28 лютого 2013 року, м. Леверкузен — Відтепер ми із цілковитою впевненістю можемо заявити про те, що 2012-й рік став роком неабиякого успіху концерну «Байєр». «На шляху до успіху для нас дуже важливо було не втратити динаміку розвитку, і саме завдяки правильно заданому курсові ми змогли впоратись із усіма завданнями, що були поставлені перед колективом концерну «Байєр», і в результаті у кожному структурному підрозділі концерну зафіксовано збільшення об’єму продажів та прибутку у контексті конкретної продукції», - з гордістю заявив виконавчий директор концерну «Байєр» пан Марейн Деккерс у своїй промові на конференції із фінансових питань, що відбулась у четвер у м. Леверкузен. Також не можна оминути увагою стрімкий розвиток нашої діяльності у галузі охорони здоров’я та харчової промисловості, зокрема розробка інноваційних технологій та рішень та їх поява на теренах світових ринків значно зміцнила наші позиції лідера. Зокрема концерну «Байєр» вдалось вдало інтегрувати свою продукцію на ринки, що лише розвиваються, та за невеликий проміжок часу стрімко закріпити за собою лідерську славу. Пан Деккерс у своїй промові зазначив, що особисто у нього немає жодних сумнівів у тому, що компанія успішно розвиватиметься у майбутньому, і він певен, що компанії до снаги досягти рекордних показників продажів та прибутковості у 2013 році. Звичайно ж, слова цілковитої довіри та упевненості у майбутньому компанії, що неодноразово лунали із вуст виконавчого директора, сповнюють оптимізмом і дарують надію на краще майбутнє.

Нам приємно констатувати, що рівень продажів концерну «Байєр» зріс на 8.8 відсотків у 2012 році, що у сумі дорівнює 39,760 млн. євро (дані за 2011 рік: 36,528 млн. євро). За словами пана Деккерса: «Не зважаючи на те, що цього року наша компанія святкує 150-річний ювілей із дня свого заснування, нам вперше вдалось досягти таких рекордних показників рівня продажів нашої продукції». З огляду на коливання валютного курсу, а також практики реалізації продукції із нашого основного «портфеля» з урахуванням ринкових тенденцій сьогодення, рівень наших продажів зріс майже на 5.3 відсотки. Прибуток від реалізації продукції на ринках, що розвиваються, склав 7.4 відсотки (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій), і це майже вдвічі більше у порівнянні із показниками прибутковості внаслідок реалізації продукції на ринках індустріально розвинених країн. «Інакше кажучи, усі стратегічні зусилля, що ми докладаємо із метою розвитку ринків в майбутньому, а також значне інвестування задля втілення наших стратегічних планів у практичному житті, справді того варті, адже в результаті приносять нам лише прибуток», — зауважив пан Деккерс.

Варто звернути увагу на те, що прибуток до сплати податків та відсотків впав на 4.6 відсотків, та загальна сума прибутку складає 3,960 млн. євро (дані за 2011 рік: 4,149 млн. євро). У контексті деяких окремих статей бюджетування ми навіть були в мінусі на 1,711 млн. євро (дані за 2011 рік: мінус 876 млн. євро). Також у цій сумі враховані судові витрати у розмірі 1,186 млн. євро у зв’язку із випуском лінії оральних контрацептивів Yasmin™/YAZ™. Також цією сумою передбачено витрати у розмірі 455 млн. євро у четвертому кварталі 2012 року, головним чином у зв’язку із врегулюванням судових спорів у Сполучених Штатах Америки щодо позову про виплату компенсації за нанесення шкоди здоров’ю людини, а саме розвиток тромбозу внаслідок вживання препаратів із даної лінійки препаратів. Концерн «Байєр» слідкує за розвитком подій та очікує нових звернень із позовами до суду у майбутньому. Також у статті додаткових витрат компанії враховано загальну суму у розмірі 289 млн. євро у зв’язку із знеціненням нематеріальних активів. Перерахунок коштів було проведено із урахуванням загальної суми прибутку у розмірі 158 млн. євро, а також суми у розмірі 114 млн. євро в результаті певного корегування прав на отримання фінансових бонусів.

Сума прибутку без урахування податків та відсотків щодо конкретних статей бюджету збільшилась на 12.9 відсотків та дорівнює 5,671 млн. євро (дані за 2011 рік: 5,025 млн. євро). Натомість, сума прибутку до сплати податків, відсотків та проведення амортизації збільшилась на 8.8 відсотків та дорівнює 8,284 млн. євро (дані за 2011 рік: 7,613 млн. євро). Головним чином, високих показників прибутковості нам вдалось досягти завдяки відмінній організації нашої підприємницької діяльності, а також успішно втіливши в життя програму економії коштів, що було започаткована 2012 року. Також важливим фактором у збільшення прибутків нашої компанії стала сприятлива ситуація на валютному ринку, і саме коливання валютного курсу схилили шальки терезів у наш бік, створивши для нас напрочуд вигідні фінансові умови із прибутком загалом у розмірі 400 млн. євро. Аналізуючи фінансову ситуацію з огляду на 2011 рік, варто зауважити, що рівень чистого прибутку впав на 1 відсоток та склав суму у розмірі 2,446 млн. євро (дані за 2011 рік: 2,470 млн. євро). Проте, рівень основних доходів при конвертуванні в акції зріс на 10.8 відсотків та становить 5.35 євро (дані за 2011 рік: 4.83 євро за акцію).

Рівень валового доходу впав на 11.1 відсоток до 4,599 млн. євро (дані за 2011 рік: 5,172 млн. євро), тоді коли чистий готівковий потік також впав на 10.4 відсотки до 4,532 млн. євро (дані за 2011 рік: 5,060 млн. євро). Станом на 31 грудня 2011 року сума чистої фінансової заборгованості складає 7.0 млрд. євро. «Коли мова йде про суму чистої фінансової заборгованості варто враховувати також суму додаткових нарахувань у розмірі 1 млрд. євро на користь пенсійного фонду у четвертому кварталі 2012 року», - пояснює фінансовий директор компанії пан Вернер Бауманн. «Ми цілком усвідомлюємо, що мова йде про дуже великі суми фінансової заборгованості, проте варто враховувати наявність системи послідовних виплат у відповідності до встановлених термінів протягом найближчих років, скориставшись коштами ліквідного фонду та в результаті чинного руху готівкового грошового потоку у повному обсязі», - додав пан Бауманн.


Очевидний прогрес у процесі реалізації фармацевтичної продукції із лінійки нашого бренду

Рівень продажів одного із наших філіалів, а саме структурного підрозділу «Bayer HealthCare» зріс на 8.4 відсотки (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій) та за підсумками 2012 року складає 18,612 млн. євро (дані за 2011 рік: 17,169 млн. євро). Нас надзвичайно тішить думка про те, що обидва наші департаменти, — і департамент фармацевтичних, і департамент без рецептурних препаратів, зробила вагомий внесок аби підвищити рівень продажів продукції.

Про успіх нашої підприємницької діяльності у сегменті виробництва та збуту фармацевтичних препаратів свідчить підвищення рівня продажів і відповідно прибутку на 4.2 відсотки (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій), що дорівнює 10,803 млн. євро. За словами пана Деккерса, «найбільшого розвитку було досягнуто саме у секторі виробництва та збуту фармацевтичної продукції завдяки успішному втіленню маркетингової стратегії щодо завоювання ринкових лідерських позицій, представивши світові нові препарати із лінійки продукції нашого бренду». Також пан Деккерс зауважив підвищення рівня продажів на ринках, що розвиваються, та у країнах Північної Америки майже до 8 відсотків. Проте ситуація на європейських ринках дещо відрізняється, і ми змушені визнати тенденцію до спаду продажів, чому головним чином сприяла важка економічна ситуація та нинішній стан речей у вирі політичних подій у галузі охорони здоров’я. Наразі список топових препаратів за рівнем продажу очолює антикоагулянт Xarelto™ (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій) завдяки його унікальним властивостям та розширенню географії ринків збуту препарату. Рівень продажів препарату Aspirin™ Cardio для профілактики інфаркту міокарду зріс на 12.3 відсотки (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій), що головним чином зумовлено масштабами активної діяльності із завоювання ринку в Китаї. Також вартий уваги факт успішного продажу гормонального внутріматочного препарату Mirena™ (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій плюс 9.4 відсотки) у всіх регіонах, особливо у Сполучених Штатах Америки завдяки великому попиту саме на цей препарат. Проте справжніми бестселерами у лінійці нашої продукції є препарати для лікування розсіяного склерозу Betaferon™/Betaseron™ (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій плюс 4.2 відсотки), а також препарат для підвищення згортання крові Kogenate™ (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій плюс 5.2 відсотки), і що головне, що рівень продажів саме цих двох препаратів продовжує й надалі зростати. Рівень продажів оральних контрацептивів YAZ™/YASMIN™/Yasminelle™ впав на 5 відсотків (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій), що загалом є цілком логічно у зв’язку із появою сильних конкурентів на ринку генериків у країнах Західної Європи. Проте, доволі успішно препарати цієї групи продаються в Азіатському/Тихоокеанському регіоні.

Рівень продажу безрецептурних препаратів зріс на 4.2 відсотки (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій) та дорівнює 7,809 млн. євро, і ми дуже вдячні усім нашим структурним підрозділам за їхню успішну діяльність в усіх регіонах. Діяльність компанії «Байєр» у галузі виробництва та збуту безрецептурних препаратів (турбота про здоров’я споживачів) доволі успішна, адже за рівнем продажів продукції фінансовий план навіть було перевиконано. Особливий успіх нам приніс продаж ліній засобів із догляду за шкірою Bepanthen™/Bepanthol™ за рахунок збільшення попиту на ці препарати у Росії та Бразилії, що у процентному співвідношенні складає 13.9 відсотків (з урахуванням коливань валютного курсу). Натомість рівень продажу протигрибкового засобу Canesten™ збільшився на 7.8 відсотків (з урахуванням коливань валютного курсу ). Департамент охорони здоров’я збільшив об’єм продажу препаратів серії Contour™ для визначення рівня вмісту цукру в крові на 8.5 відсотків (в результаті сприятливого коливання валютного курсу). Проте, рівень продажів контрастних агентів та медичного обладнання залишився без змін у порівнянні із минулим роком. Департамент ветеринарної допомоги святкував успіх по завершенні кампанії зі збуту препаратів серії Advantage™ для захисту від бліх, кліщів та інших паразитів (з урахуванням коливань валютного курсу плюс 10.6 відсотків).

Прибуток без урахування податків, відсотків та проведення амортизації у контексті продажу конкретної продукції у галузі охорони здоров’я збільшився на 7.8 відсотків до 5,068 млн. євро (дані за 2011 рік: 4,702 млн. євро), головним чином завдяки розвиткові підприємницької діяльності у цій галузі та фінансово вигідному коливанню валютних курсів.


Рік «фінансового врожаю» для «Байєр КропСайєнс»

«На превелике задоволення наш успіх у галузі сільського господарства у 2012 році був справі вражаючим, адже сільське господарство — це друга найбільша та найважливіша галузь нашої діяльності, спрямованої на розвиток харчової промисловості та охорони здоров’я», — говорить пан Деккерс. Обсяг продажів підрозділу «Байєр КропСайєнс» зріс на 15.5 відсотків (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій плюс 12.4 відсотки) до 8,383 млн. євро (дані за 2011 рік: 7,255 млн. євро), до того ринкова ситуація лише сприяла нашому зросту. Багато в чому успіх підвищення рівня продажів полягав в обранні стратегічно правильного напрямку та підходу до поступового введення на ринок нашої нової продукції із захисту врожаю сільськогосподарських культур та збільшення обсягу продажу насіння. Також варто відзначити чималий внесок департаменту із питань захисту навколишнього середовища у розвиток нашої спільної справи. До основних факторів успіху також належить реорганізація маркетингової діяльності та діяльності у сфері збуту продукції, зокрема вибір оптимального спектру продукції. «Результати нашої роботи просто вражають, адже 2011-й рік став для нас дуже успішним, але підсумки 2012 року перевершили усі наші сподівання», — з приємністю зауважив пан Деккерс.

Звичайно ж, збільшення обсягу продажу засобів із захисту врожаю — це насамперед заслуга всіх регіонів. Безперечно усі наші структурні підрозділи заслуговують відзнаки, адже німі цифри красномовніші за гучні слова, а обсяг продажів по кожному структурному підрозділу виражено двозначними числами. Проте перше місце за результатами продажів посідають протруювачі насіння, обсяг продажу яких збільшився на 17.2 відсотки (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій). Обсяг продажів засобів боротьбі із шкідниками зріс на 14.8 відсотків (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій). Також зафіксовано збільшення обсягу продажу фунгіцидів на 13.2 відсотки (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій) та гербіцидів – на 10.1 відсоток (також з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій).

Завдяки стрімкій динаміці зростання обсягу продажу продукції у всіх регіонах, особливо у Північній Америці, продаж засобів захисту насіння та самого насіння збільшився на 14.1 відсоток (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій). У даному сегменті підприємницької діяльності підрозділу «Байєр КропСайєнс» показники зростання продажів були виражені двозначними числами у контексті основних сільськогосподарських культур, тобто рапсу, рису та бавовнику. У порівняні із даними за минулий рік, продаж насіння овочевих культур трохи знизився (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій). Структурний підрозділ із питань захисту навколишнього середовища збільшив обсяг продажу на 5.3 відсотки (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій).

Чистий прибуток без урахування сплати податків, відсотків та визначення амортизації в контексті конкретної продукції підрозділу «Байєр КропСайєнс» зріс на 21.4 відсотки та складає 2,008 млн. євро (дані за 2011 рік: 1,654 млн. євро). Перш за все збільшення прибутку зумовлено збільшенням обсягу продажу та фінансово вигідному коливанню валютних курсів.


Структурний підрозділ «Bayer MaterіalScіence» також збільшив обсяг продажів та прибуток в контексті збуту конкретної продукції

«Нашому успіхові у 2012 році ми багато в чому завдячуємо підрозділу «Bayer MaterіalScіence», - продовжує пан Деккерс. Обсяг продажу у галузі виробництва та збуту високотехнологічних матеріалів зріс на 6.2 відсотки (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій плюс 3.0 відсотки) до 11,503 млн. євро (дані за 2011 рік: 10,832 млн. євро). Не зважаючи на доволі рівну ситуацію із продажами без жодних хвиль підвищення прибутковості чи то навпаки спаду на європейському ринкові, даному структурному підрозділу все ж таки налагодити роботу і в інших регіонах. До того ж, все це відбувалось в умовах незначного підвищення підрозділом «Bayer MaterіalScіence» цін у всіх регіонах за виключенням Азії та Тихоокеанського регіону.

Наша підприємницька діяльність із продажу сировини для виробництва пінопласту (поліуретану) було недаремною, адже принесла нам прибуток на 7.9 відсотків більше (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій). Збільшення обсягу виробництва та підвищення цін на всі групи продуктів у всіх регіонах загалом сприяло тенденції до зростання прибутків. Проте, рівень продажу високотехнологічних полімерних матеріалів (полікарбонату) впав до 7.1 відсотка (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій) через зниження цін на продукцію, що було вимушеним у зв’язку із появою нових потужних можливостей виробництва на світовому ринкові. Тим не менш, загалом обсяг продажу не набагато відрізнявся від минулорічного. Рівень продажів за підсумками роботи структурного підрозділу із продажу лакофарбових матеріалів, сумішей для склеювання та спеціальних виробів на замовлення зріс на 3.5 відсотки (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій) в результаті збільшення обсягу виробництва продукції та підвищення цін майже у всіх регіонах.

Чистий прибуток без урахування податків, відсотків та амортизації в контексті продажу конкретної продукції підрозділу «Bayer MaterіalScіence» збільшився на 6.8 відсотків до 1,251 млн. євро (дані за 2011 рік: 1,171 млн. євро). Підвищення прибутку головним чином зумовлено збільшенням обсягу виробництва продукції, впровадженням ефективної програми економії коштів, а також фінансово вигідним коливанням валютного курсу. Проте, зважаючи на постійне підвищення витрат на сировину та вартості електроенергії, сума прибутку не так вже й велика.


У четвертому кварталі 2012 року на компанію «Байєр» чекав неабиякий успіх

«Загалом за підсумками проведеної роботи у четвертому кварталі 2012 року компанія «Байєр» досягла чималих висот», - з радістю констатує фінансовий директор компанії пан Вернер Бауманн. У період із жовтня до грудня 2012 року рівень продажів збільшився на 7.3 відсотки (з урахуванням коливань валютного курсу та практики реалізації нашої продукції на ринку у відповідності до чинних ринкових тенденцій плюс 5.5 відсотків) до 9,862 млн. євро (дані за 4-й квартал 2011 року: 9,191 млн. євро). Недарма працівники усіх трьох структурних підрозділів натерли не одного мозоля аби своєю відповідальною та самовідданою працею досягти високих показників продажу продукції та відповідно отримання прибутку від продажу, проте зокрема дозвольте мені особисто відзначити роботу «Байєр КропСайєнс»». Чистий прибуток без урахування податків, та відсотків дорівнює 735 млн. євро, що на 16.9 відсотків більше (для порівняння дані за 4-й квартал 2011 року: 629 млн. євро), при цьому чистий прибуток до сплати податків, відсотків та проведення амортизації в контексті конкретних статей бюджету збільшився на 18.4 відсотки до 1,825 млн. євро (дані за 4-й квартал 2011 року: 1,541 млн. євро). Загалом сума чистого прибутку складає 374 млн. євро (для порівняння дані за 4-й квартал 2011 року: 397 млн. євро), а основні доходи при конвертуванні в акцію становлять 1.00 євро (в 2011 році: 0.97 євро за акцію).


Райдужні перспективи подальшого розвитку у 2013 році

«Результати нашої роботи за підсумками минулого року були дуже переконливими, тому ми с оптимізмом зустріли 2013-й рік», - говорить пан Деккерс. У 2013 році концерн «Байєр» очікує збільшення обсягу продажу на 4–5 відсотків завдяки фінансово вигідним коливанням на валютному ринку та розумному підходу до збуту продукції із основного «портфеля», що у сумі мають скласти близько 41 млрд. євро. Також концерн «Байєр» планує збільшити EBITDA до 4–6%, а розмір доходу на акцію — до 10 відсотків.

Також компанія «Байєр» прогнозує збільшення витрат цільового призначення для інвестуванні у науково-дослідну діяльність, маючи намір інвестувати близько 3.2 млрд. євро (дані за 2012 рік: 3.0 млрд. євро). Також компанія має намір збільшити суму внесків до 1.9 млрд. євро (дані за 2012 рік: 1.6 млрд. євро) на придбання та покращення майна і обладнання та розширення виробничого потенціалу, а також суму 0.4 млрд. євро (дані з 2012 рік: 0.4 млрд. євро) нематеріальних активів. Витрати у зв’язку із амортизацією складатимуть близько 2.6 млрд. євро. Також за прогнозами компанії сума фінансової заборгованості на кінець 2013 року має становити менше 7.0 млрд. євро.

Нашим головним пріоритетом на 2013-й рік як і раніше є розвиток діяльності у галузі охорони здоров’я, і ми сповнені рішучості та готові до організації серійного виробництва нових фармацевтичних препаратів. У даному структурному підрозділі ми очікуємо збільшення прибутку до двозначного процентного співвідношення, головним чином сподіваючись на фінансово вигідні коливання валютного курсу та розумний підхід до комплектування «портфелю» основної продукції. Завдяки такому симбіозу ми очікуємо отримання прибутку у розмірі 19 млрд. євро, і відповідно збільшення прибутку до сплати податків, відсотків та амортизації за конкретними статтями бюджету. Існує велика ймовірність того, що рівень продажу дещо знизиться через фінансового невигідні коливання на валютному ринку, а також необхідність збільшення витрат у зв’язку із маркетинговою діяльністю щодо впровадження нової продукції на ринки. Також наш структурний підрозділ із питань охорони здоров’я має на меті збільшити рентабельність EBITDA у контексті конкретних статей бюджету.

Також у 2013 році ми плануємо збільшити обсяг продажу фармацевтичних препаратів до середнього однозначного процентного співвідношення, головним чином маючи намір вигідно скористатись фінансово вигідними коливаннями на валютному ринкові, а також обрати найрозумніший підхід до комплектування «портфелю» основної продукції. Завдяки симбіозу вищенаведених факторів ми маємо намір наблизитись до показників прибутковості в 11 млрд. євро. Також ми маємо надію збільшити показники прибутковості до сплати податків, відсотків та амортизації, а також показники рентабельності EBITDA у контексті конкретних статей бюджету.

Наш структурний підрозділ із питань охорони здоров’я («Bayer HealthCare») також очікує збільшення обсягу продажів на ринку безрецептурних препаратів, збільшивши показники рівня продажу і відповідно прибутковості до однозначного процентного співвідношення, також головним чином розраховуючи на фінансово вигідні коливання валютного курсу та успішну реалізацію продукції із портфелю «основної» продукції. Компанія очікує, що чітке поєднання вищенаведених факторів принесе вигідний фінансовий результат до 8 млрд. євро прибутку. До того ж, компанія дуже розраховує на збільшення прибутку до сплати відсотків, податків та проведення амортизації, а також збільшення показників рентабельності в контексті конкретних статей бюджету, не поступаючись минулорічним показникам.

У «Байєр КропСайєнс» фінансовий прогноз доволі сприятливий, головним чином завдяки позитивним тенденціям ринкового росту у 2013 році. У даному структурному підрозділі мають великі надії на виконання ринкового плану у повному обсязі і навіть його перевиконання, значно збільшивши обсяг продажу, аби фінальний результат був виражений принаймні однозначним процентним співвідношенням, розраховуючи на фінансово вигідну ситуацію із коливаннями на валютному ринку та успішне комплектування «портфелю» основної продукції та її збуту з урахуванням ринкових тенденцій сучасності. Таким чином, підрозділ «Байєр КропСайєнс» планує збільшити прибуток без урахування відсотків, податків та амортизації в контексті конкретних статей бюджету до найвищого однозначного процентного співвідношення.

Також структурний підрозділ «Bayer MaterіalScіence» складає плани на майбутнє щодо незначного підвищення рівня продажів, головним чином розраховуючи на фінансово вигідну ситуацію на ринку іноземної валюти та успішну реалізацію основного «портфеля» продукції з урахуванням умов та тенденцій сучасності. А отже, розраховує на отримання прибутку загалом у розмірі 12 млрд. євро. Даний структурний підрозділ має намір і в подальшому покращувати показники прибутковості без урахування податків, відсотків та амортизації в контексті конкретних статей бюджету. У відповідності до фінансових прогнозів підрозділу «Bayer MaterіalScіence» у першому кварталі 2013 року очікується збільшення рівня продажу у порівнянні із першим кварталом минулого року, зокрема головним чином розраховуючи на фінансово вигідні коливання валютного курсу та успішну реалізацію продукції із портфелю «основної» продукції. До того ж, компанія дуже розраховує на збільшення прибутку до сплати відсотків, податків та проведення амортизації, а також збільшення показників рентабельності в контексті конкретних статей бюджету, не поступаючись минулорічним показникам за підсумками першого кварталу.


Наша підприємницька діяльність у галузі харчової промисловості та охорони здоров’я наразі знаходиться на новому етапі розвитку

«У галузі харчової промисловості та охорони здоров’я компанія «Байєр» здійснила справжній революційний прорив», - розповідає пан Деккерс. «Але ми не зупиняємось на досягнутому, й надалі продовжуючи зміцнювати свої позиції. Ми – інноваційна компанія світового рівня, де кращі працівники із величезною відповідальністю, старанністю та натхненням ладні вкласти душу у розробку інноваційних рішень та випуск нової продукції, завдяки яким добробут та рівень життя людей зміниться на краще», — саме такі слова лунають із уст Голови Ради директорів компанії, якнайкраще характеризуючи кредо роботи усього концерну. «Зокрема, із превеликим задоволенням маю честь повідомити вам про отримання необхідних дозволів на реалізацію більшої кількості нашої нової продукції», — додав пан Деккерс. Також він не міг не приділити належної уваги прогресові у випуску фармацевтичних препаратів. «Звичайно ж, ми разом радіємо початку перших продажів нашої продукції на ринках країн, але перш за все, нас не може не тішити думка про те, що за допомогою нових препаратів саме нашого бренду у лікарів та їхніх пацієнтів відкрили нові можливості та методи лікування». За словами пана Деккерса, гарним прикладом є прогрес компанії «Байєр» у кардіології завдяки розробці та збуту нового препарату для покращення згортання крові Xarelto™, і цей препарат, призначений для лікування низки хронічних захворювань, вже зареєстрований у більш ніж 120 країнах світу.

Також пан Деккерс приділив належну увагу характеристиці нових потенційних кандидатів на приєднання до лінійки фармацевтичних препаратів, наприклад riociguat для лікування серйозних форм легеневої гіпертензії, яка загрожує життю пацієнта. У боротьбі із онкологічними захворюваннями компанія «Байєр» має великі надії на ефективність дії препаратів серії Stivarga™ для лікування раку товстої та прямої кишки та стромальних пухлин ШКТ на пізніх стадіях розвитку хвороби, а також препарату Рaдиум-223 дихлорид (Alpharadin) при появі метастазів у кістки у перехворівших на рак простати. Також пан Деккерс звернув увагу на появу інноваційного препарату EYLEA™ в офтальмології для лікування вологої форми вікової макулярної дегенерації сітчатки. Загалом, компанія «Байєр» має великі сподівання на те, що вищенаведені препарати полегшать життя пацієнтам, а з точки зору рівня продажів компанія має намір стати лідером продажів із обсягом продажів, що перевищить 5.5 млрд. євро. За прогнозами лише продаж препарату Xarelto™ має принести прибуток у розмірі 2 млрд. євро.

«Окрім нашої активної діяльності із пошуку інноваційних рішень у галузі охорони здоров’я, також ми успішно працюємо над пошуком нових альтернативних рішень оптимізації сільськогосподарської діяльності завдяки роботі нашого структурного підрозділу «Байєр КропСайєнс», - продовжує пан Деккерс. «Компанія «Байєр» станом на сьогоднішній день розробила достатню кількість інноваційних рішень із захисту врожаю та технологій захисту насіння завдяки методу його протруєння, проте ми зовсім не збираємось зупинятись на досягнутому, і із притаманним нам запалом до пошуку нових ідей заради кращого життя готові до нових проектів». Також Голова Ради директорів пояснив, що нова продукція компанії, яка буде поступово завойовувати ринок у період із 2011 по 2016 рр., має величезний потенціал стати справжнім лідером, а рівень продажів може сягнути навіть 4 млрд. євро. За словами пана Деккерса, продукція такого рівня якості має багато властивостей та характеристик та стане у нагоді фермерам та користувачам. Також пан Деккерс доволі детально зупинився на перевагах використання нової продукції із метою оптимізації сільськогосподарської діяльності, адже спектр вибору продукції доволі широкий. Продукція придатна для обробки ґрунтів та має високу ступінь резистентності до негативного впливу умов навколишнього середовища, а також зберігає свою ефективність навіть в умовах паводків при вирощуванні рису. А отже, завдяки використанню інноваційної продукції показники врожайності лише зростуть, а термін зберігання стиглих овочів та фруктів буде подовжено, при цьому вони збережуть усі корисні властивості, здоровий вигляд та насичений смак.


В 2015 рік із новими можливостями!

Пан Деккерс з радістю повідомив про те, що компанія «Байєр» налаштована дуже рішуче та оптимістично та в жодному разі не збирається зупинятись на досягнутому, прагнучи подальшого розвитку. І багато в чому саме завдяки вдалій розробці інноваційних продуктів у галузі охорони здоров’я та харчової промисловості ми відчуваємо упевненість у нашому майбутньому та сповнені оптимізму. Звичайно ж, наша компанія – дуже амбіційна і вже ставить перед собою нові завдання та цілі, яких неодмінно досягне до 2015 року», — коментує плани компанії пан Деккерс.

Перш за все компанія «Байєр» має мету прискорити розвиток підрозділу «Bayer HealthCare» до 2015 року. Стимулом у даному випадку є презентація п’яти нових інноваційних фармацевтичних препаратів, рівень продажу яких загалом склав понад 2.5 млрд. євро у 2015 році. Станом на сьогоднішній день ми як раз знаходимось на стадії отримання необхідних дозволів на реалізацію цих препаратів. Виходячи із поставленої мети, компанія «Байєр» дуже розраховує на розвиток свого структурного підрозділу, якому буде до снаги збільшити рівень продажів на 6 відсотків (головним чином завдяки фінансово вигідній ситуації на валютному ринку та комплектування основного «портфелю» продукції з урахуванням умов сьогодення), таким чином досягнувши позначки у 22 млрд. євро у 2015 році. У секторі випуску фармацевтичних препаратів ми також розраховуємо на збільшення прибутку приблизно на 7 відсотків (знову ж таки завдяки фінансово вигідній ситуації на валютному ринку та комплектування основного «портфелю» продукції з урахуванням умов сьогодення) до 13 млрд. євро. Окрім цього, у планах компанії збільшити рентабельність EBITDA щодо конкретної продукції «Bayer HealthCare» до 29 відсотків до 2015 року у порівнянні із минулорічними показниками у 27.2 відсотки.

Стосовно свого структурного підрозділу «Байєр КропСайєнс» концерн «Байєр» також має грандіозні плани та ставить завдання випередити час та на противагу фінансовим прогнозам перевиконати ринковий план та прагнути до збільшення обсягу продажів до 10 млрд. євро у 2015 році. Продукція компанії «Байєр» із захисту врожаю сільськогосподарської продукції вперше була представлена на ринку у 2006 році, а завдяки подальшому збуту та розповсюдженню нової продукції можна отримати прибуток до 1.0 млрд. євро у рамках вказаної суми. Загалом збільшення обсягу продажу на 6 відсотків щорічно є середньостатистичними показниками росту структурного підрозділу компанії (головним чином підвищити показники продажу вдається за допомогою фінансово вигідній ситуації на ринку іноземної валюти та розумному підходу при комплектуванні «портфеля» основної продукції із урахуванням сучасних ринкових тенденцій), проте примноження рентабельності EBITDA у контексті конкретної продукції може зрости до 24 відсотків, що дозволить нам й надалі залишатись лідером.

Перш за все ми від свого структурного підрозділу «Bayer MaterіalScіence» концерн «Байєр» очікує розширення виробничого потенціалу у рамках, адже розвиток світової економіки диктує нові нагальні потреби. Станом на сьогоднішній день виробничий потенціал у світі надзвичайно потужний, а отже попит на високотехнологічну продукцію із кожним днем стає все більше, і в найближчі роки може повністю захопити ринок. Проте, компанія «Байєр» має намір проводити комерціалізацію своєї діяльності за рахунок вживання низки ефективних заходів, завдяки яким вдасться підвищити рентабельність EBITDA щодо конкретної продукції на 1.5% до 2015 року.


Примітка для редакторів

Таблиця містить основні дані концерну «Байєр» та його структурних підрозділів за весь рік та 4-й квартал 2012 року

Також ця інформація є на нашій сторінці в Інтернет www.bayer.com/media:
- текст записів та слайди із виступом доктора Марейна Деккерса та Вернера Бауманна
- актуальні фото-матеріали компанії «Байєр» із конференцій

Повна версія Річного звіту 2012 на сторінці в Інтернет www.annualreport2012.bayer.com

Додаткова інформація на сайті www.live.bayer.com:
- пряма трансляція конференції
- запис конференції.


Редактори телевізійних програм зможуть безкоштовно завантажити матеріали компанії «Байєр» або оформити заяву на отримання необхідного матеріалу у записах на www.tv-footage.bayer.com.


Ще більше інформації на www.bayer.com




Заяви про перспективи розвитку компанії

Даний прес-реліз може містити інформацію та заяви щодо перспектив розвитку компанії, що ґрунтуються на нинішніх припущеннях або ж прогнозах керівництва концерну «Байєр» або ж його підрозділів. Різноманітні встановлені та невстановлені ризики, невідповідності та інші чинники або фактори можуть спричинити появу певних відмінностей у наданому матеріалі між фактичними майбутніми результатами, фінансовою ситуацією, розвитком та діяльністю компанії та прогнозами щодо діяльності, про які йде мова. До цих факторів відносяться ті фактори, про які йшла мова в офіційних звітних документах компанії «Байєр», що було надано громадськості, та з якими можна ознайомитись на офіційному веб-сайті компанії www.bayer.com. Компанія не несе жодної відповідальності за оновлення таких заяв про перспективу розвитку компанії або ж за їх підтвердження у контексті майбутніх заходів чи подій.


Copyright © Bayer AG