Широке використання цифрових технологій збільшує ефективність сільськогосподарського виробництва і забезпечує його сталий розвиток
ІТ-продукція допомагає фермерам в подальшій оптимізації використання своїх ресурсів.
Монхайм, 15 лютого 2016 р. — Компанія Bayer придбала програмне забезпечення з діагностування здоров'я рослин і попередження їх ураження «proPlant Gesellschaft für Agrar- und Umweltinformatik mbH» (сервіси компанії ProPlant в Україні вже зараз представлені агрорішенням Байєр Фітосан монітор). Дана ініціатива відбулася в рамках розширення діяльності компанії Bayer у використанні цифрових технологій в сільському господарстві. Компанія «proPlant» з головним офісом в Мюнстері, Північна Рейн-Вестфалія, Німеччина, була заснована за підтримки співробітників Інституту геоінформатики Мюнстерського університету. В майбутньому вона працюватиме під назвою «Байєр Діджітал Фармінг ГмбХ» (Bayer Digital Farming GmbH).
«Придбання компанії «проПлант» розширить нашу технологічну платформу, на основі якої ми розробляємо нові цифрові рішення для сталого, ресурсозберігаючого сільськогосподарського виробництва», — розповідає Ліам Кондон, член ради директорів компанії Bayer AG і керівник підрозділу Crop Science, - «Широке використання цифрових технологій може дати фермерам своєчасну, профільну інформацію: від вибору правильних сортів сільськогосподарських культур і виявлення найточнішої дози добрив до визначення ідеального періоду для захисту сільськогосподарських культур і встановлення факторів, що створюють несприятливе середовище для рослин на ранній стадії», — пояснює Ліам Кондон.
«Байєр Діджітал Фармінг ГмбХ» розробляє і поставляє на ринок ІТ-рішення для європейського сільського господарства. Зокрема, компанія пропонує рішення з оптимізації захисту рослин майже всіх головних сільськогосподарських культур. Генеральним директором «Байєр Діджітал Фармінг ГмбХ» є Андре-Георг Гірг, який нещодавно був глобальним менеджером з питань сільськогосподарських олійних культур в Bayer AG. Фінансові деталі угоди не розголошуються.
Щоб продовжити деякі з активностей компанії «проПлант», які не належать до сфери відповідальності «Bayer», було створено нову компанію «proPlant Agrar- und Umweltinformatik GmbH», засновниками якої стали партнери колишньої компанії «проПлант». Томас Фольк був призначений керуючим директором цієї компанії.
Цифрові технології в сільському господарстві в Bayer
Компанія Bayer забезпечує фермерів у всьому світі практичними засобами, які допомагають у прийнятті рішень, що ґрунтуються на точній оцінці і комбінації різних даних, таких як дані про погоду або топографічних карт. Використовуючи ці індивідуальні рекомендації, фермери можуть оптимізувати свій бізнес-менеджмент і знизити витрати, результатом чого стане не тільки підвищення врожайності, зростання доходів, але й більш ефективний та екологічно прийнятний розподіл ресурсів. Компанія Bayer планує посилити свою діяльність на майбутньому ринку «цифрового сільського господарства» шляхом подальших стратегічних інвестицій, довгострокових досліджень і налагодження співпраці з провідними постачальниками технологій.
Супутникові зображення для оптимізації управління ресурсами на конкретних ділянках землі
Орні землі можуть суттєво варіюватися навіть у межах однієї і тієї ж ділянки землі, залежно від рельєфу, типу ґрунту і водного забезпечення; всі ці фактори мають певні наслідки для біомаси в цілому.
У минулому році компанія Bayer придбала геоінформаційну систему «Zoner» у компанії «IntelMax» (Калгарі, Канада (zoner.bayer.com), щоб мати можливість надати фермерам конкретні рекомендації щодо дій на певних ділянках землі (в Україні ця система буде реалізована як доповнення до агрорішення Байєр Контроль полів). Таким чином, окрім ІТ-фахівців, компанія Bayer тепер також має інноваційне програмне забезпечення, яке може використовуватися для оцінки окремих сільськогосподарських районів та надання їх відповідних супутникових зображень зроблених впродовж 30 років (забезпечення діє в Канаді, США, Бразилії, Франції, Німеччині, Україні та Росії).
Компанія переводить отримані дані в практичні й функціональні інструменти прийняття рішень, які фермери зможуть використовувати для обробки ґрунту і ефективного планування посівів й використання засобів захисту рослин. Конкретні рекомендації можуть транслюватися безпосередньо на сільськогосподарську техніку фермера. Таким чином, геоінформаційні системи відіграють важливу роль у сталому розвитку сільського господарства. Компанія Bayer й надалі планує забезпечувати своїх клієнтів додатковими цифровими послугами, що підвищить ефективність сільськогосподарських робіт.
Байєр: наука заради кращого життя
Байєр – це міжнародний концерн зі спеціалізацією на медико-біологічних напрямках бізнесу, а саме - охороні здоров'я та сільському господарстві. Продукти та послуги компанії спрямовані на благо людей та покращення якості їхнього життя. Байєр є соціально відповідальною та етичною компанією, яка дотримується визначених цінностей і приносить користь суспільству. У 2014 фінансовому році Група мала близько 119,000 працівників і обсяг продажів 42.2 мільярда євро. Сума капітальних витрат за рік сягнула 2.5 мільярда євро, витрати на дослідження та розробки 3.6 мільярди євро. Вищезазначені показники включають в себе також відповідні дані підрозділу високотехнологічних матеріалів, котрий було виведено на фондовий ринок під назвою Covestro (6 жовтня 2016 року). www.bayer.com
В Україні компанія Байєр веде свою діяльність з 1992 року. Команда з більше ніж 500 співробітників працює для того, щоб представити свої інноваційні продукти та знання в обох галузях наук про життя: охороні здоров’я та сільському господарстві. Додаткова інформація: www.bayer.ua
Прогностичні заяви
Прес-реліз може містити заяви прогнозного характеру, складені з урахуванням поточних припущень і перспективних оцінок керівництва компанії «Байєр» або підрозділу, яка входить до її складу. Різні встановлені та невстановлені ризики, фактори невизначеності та інші обставини можуть зумовити суттєву розбіжність між фактичними майбутніми результатами, фінансовим становищем, динамікою або показниками діяльності компанії і приведеними тут оціночними параметрами. Зазначені фактори, в тому числі, включають фактори, що розглядаються у звітності, яку публікує концерн «Байєр», і з якою можна ознайомитися на сайті www.bayer.com. Компанія не несе відповідальності за актуалізацію таких заяв прогнозного характеру або їх коригування з урахуванням подальших подій або зміни ситуації.
Контакти:
Олена Антонова
e-mail: communications.ukraine@bayer.com