Монхайм, 5 жовтня 2016р. – Сьогодні компанія «Байєр» оголосила про завершення процесу продажу споживчого сегменту бізнес-групи Environmental Science, яка входить до складу підрозділу Crop Science, компанії SBM. Споживчий сегмент охоплює діяльність підрозділів Bayer Garden та Bayer Advanced в Європі й Північній Америці. Після завершення процесу передачі активів 220 співробітників перейшли до команди SBM. Весь продуктовий портфель Bayer Garden і Bayer Advanced, в тому числі поточні науково-дослідні проекти в сфері садівництва й городництва, а також ліцензія на використання торгової марки «Байєр» впродовж перехідного періоду, були передані до SBM. Фінансові умови угоди не розголошуються.
Bayer Garden та Bayer Advanced пропонують широкий асортимент інноваційних рішень в сфері садівництва та городництва для споживчого сегменту. SBM є лідером на ринку товарів для саду й дому у Франції, що займається розробкою, виготовленням і розповсюдженням продуктів сільськогосподарського й несільськогосподарського призначення для професіоналів та споживачів.
«Ми задоволені успішним завершенням процесу продажу цього бізнесу компанії SBM», - зазначила Др. Жаклін Епплгейт, голова правління бізнес-групи Environmental Science та член виконавчого комітету підрозділу Crop Science. «Ця угода є знаковою подією в контексті трансформації бізнес-групи Environmental Science, яка дозволить нам ще більше зміцнити свої лідерські позиції на ринку та зосередитись виключно на особливих потребах наших клієнтів з професійного сегменту».
«Компанія SBM в процесі реалізації угоди проявила себе неперевершеним партнером і ми впевнені, що наші співробітники споживчого сегменту, клієнти й партнери отримають користь від співпраці з цією прекрасною компанією», - додала пані Епплгейт.
Підрозділи Bayer Garden та Bayer Advanced були частиною бізнес-групи Environmental Science, яка входить до складу Crop Science і пропонує широкий асортимент високоякісних засобів захисту рослин від бур’янів і шкідників для професійного та споживчого сегментів. Продажі бізнес-групи Environmental Science у 2015 році склали 819 млн євро, з яких на частку бізнесу Bayer Garden та Bayer Advanced припадає 239 млн євро.
«Байєр»: Наука заради кращого життя
«Байєр» - світова компанія, яка спеціалізується на таких медико-біологічних галузях, як охорона здоров’я та сільське господарство. Продукти та послуги компанії розробляються з тим, щоб бути корисними для людей та покращити якість їх життя. Одночасно концерн прагне підвищити ефективність своєї діяльності шляхом інновацій, розвитку та високої рентабельності. Як соціально-орієнтована компанія, в своїй діяльності «Байєр» прагне досягти стійкого економічного розвитку з дотриманням принципів соціальної відповідальності та етичних норм ведення бізнесу. У 2015р. фінансовому році у складі Групи працювало близько 117 000 співробітників, а обсяги продажів становили 46,3 мільярдів євро. Інвестиції в основний капітал складали 2,6 мільярдів євро, а витрати на науково-дослідну роботу - 4,3 мільярди євро. Ці дані складені з урахуванням бізнесу високотехнологічних полімерів, що був виведений на фондовий ринок 6 жовтня 2015р. як незалежна компанія під назвою Covestro. Більш детальна інформація викладена на веб-сторінці www.bayer.com.
SBM
SBM - незалежна сімейна група компаній з Франції, яка займається розробкою, виготовленням та розповсюдженням широкого спектру сільськогосподарських рішень для професіоналів та споживачів. В діяльності SBM виділяють три найважливіші напрями: дослідження та розробки, виробництво, що охоплює два підприємства з виготовлення та пакування у Франції, та розповсюдження через підрозділ споживчого сегменту Novajardin, який пропонує товари під такими торговими марками, як Solabiol, Capiscol, Caussade та ANTI, а також через підрозділ CMPA, що працює з фахівцями в сфері догляду за рослинами. Як лідер на ринку товарів для саду та дому у Франції, SBM має багатий досвід в галузі розробки біологічних препаратів, добрив та засобів для покращення якості ґрунту. Штат компанії налічує 300 співробітників в Європі, при цьому компанія продовжує свій розвиток як шляхом збільшення обсягів продаж, так і за рахунок ряду успішних придбань. Більш детальна інформація викладена за посиланням http://sbmdeveloppement.com/en/.
Примітка для редакторів:
Фотографії, прийнятні для друку, можна завантажити за посиланням www.press.bayer.com
Контактні особи компанії «Байєр» для ЗМІ:
Утц Клагес (Utz Klages), Teл.: +49 2173 38-3125
E-Mail: utz.klages@bayer.com
Енн Катрін Рааб (Anne Kathrin Raab), Teл.: +33 47 28 54 830
E-Mail: annekathrin.raab@bayer.com
Катерина Чечель
E-mail: communication.ukraine@bayer.com
Прогностичні заяви
Цей прес-реліз може містити прогностичні заяви, складені виходячи з існуючих припущень і прогнозів з боку керівництва компанії «Байєр». Усі відомі або невідомі ризики, невизначеність та інші фактори можуть призвести до істотних розходжень між фактичними результатами майбутніх періодів, фінансовою ситуацією, розвитком або діяльністю компанії та вказаними тут оцінками. Ці фактори охоплюють також і дані, що обговорювалися у відкритих звітах компанії «Байєр», які можна знайти на веб-сторінці компанії «Байєр» за посиланням www.bayer.com. Компанія не несе жодної відповідальності за оновлення таких прогностичних заяв або приведення їх у відповідність з майбутніми подіями чи обставинами.