18 травня, 2017

«Байєр» запускає безкоштовний інформаційний онлайн-ресурс для аграріїв

детальніше за посилання
bam











Київ, 18 травня 2017 року — Компанія «Байєр» у рамках спільного проекту з IFC (Міжнародна фінансова корпорація) та в межах ініціативи «Партнерство заради інновацій» за підтримки інформаційного партнера ІА «АПК-Інформ» запускає новий інформаційний онлайн-ресурс «Байєр Агромаркетинг», який надасть можливість здійснювати постійний і всебічний аналіз ринкової ситуації.

Український агробізнес можна розглядати як декілька складових: «агро» — це виробництво і всі його технологічні аспекти та «бізнес» — торгівля й економічні показники діяльності. Якщо проаналізувати першу частину, то можна зробити висновок, що технології виробництва зернових і олійних культур в Україні успішно розвиваються, й це виражається у збільшенні основного показника — урожайності. Що стосується бізнес-складової, то, на жаль, торгівля здійснюється не так ефективно. Це виражається у суттєвих коливаннях показників рентабельності. Отже, підвищення ефективності торгівлі розглядається сьогодні як один з основних напрямів подальшого розвитку вітчизняного агробізнесу. Саме тому компанія «Байєр» спільно з партнерами IFC та ІА «АПК Інформ» доклали зусиль задля створення нового інформаційного онлайн-ресурсу «Байєр Агромаркетинг», який покликаний допомогти українським аграріям у сфері ефективного збуту їхньої продукції. Про це заявив Максим Йовенко, керівник напрямку з розвитку нових маркетингових рішень компанії «Байєр».

Інформаційний онлайн-портал «Байєр Агромаркетинг» — це нове рішення від компанії «Байєр», що надає змогу продавати зерно з максимальною прибутковістю та забезпечує необхідними для цього інструментами. Онлайн-платформа об’єднує у собі три основні напрями діяльності:

  1. вивчення внутрішнього та світового попиту на сільгоспкультури;
  2. здійснення моніторингу актуальної цінової інформації на регіональному та глобальному рівнях;
  3. безперервний моніторинг і аналіз ринку.

Зокрема, про важливість ефективності збуту каже аналітик зернового ринку ІА «АПК-Інформ» Андрій Купченко: «На фоні підвищення технологічної ефективності виробництва (зростання урожайності) та високої конкуренції на світовому ринку (рекорди світового виробництва) гостро постає питання ефективності збуту. При цьому ринкова кон'юнктура формується все більшою кількістю факторів, які необхідно постійно аналізувати, щоб приймати рішення про збут. У цьому і може допомогти новий онлайн-ресурс «Байєр Агромаркетинг».

Для презентації нового інформаційного ресурсу та пояснення доцільності його використання «Байєр» із зазначеними вище партнерами проводить серію безкоштовних семінарів для керівників і фахівців зі збуту аграрних підприємств. Учасники семінарів розглядатимуть на реальних прикладах недоліки різних стратегій збуту й ознайомляться з досвідом світових трейдерів. У якості спікерів виступатимуть представники ІА «АПК-Інформ», менеджери із закупівель переробних підприємств та трейдери.

«Серія семінарів «Ефективний збут як основа підвищення прибутковості та фінансової стабільності аграрного підприємства» має на меті обговорення шляхів підвищення прибутковості реалізації зернових і олійних культур, вибір оптимальної структури збуту та способів реалізації продукції в кожному регіоні України. А інформаційна платформа «Байєр Агромаркетинг» надає можливість агровиробникам отримати доступ до такої інформації, як актуальні новини, експертна оцінка та прогноз динаміки цін по культурах у кожному окремому регіоні України. Якщо раніше таку інформацію потрібно було збирати з декількох джерел і витрачати на пошук та аналіз декілька годин на день, то завдяки ресурсу «Байєр Агромаркетинг» агровиробники отримали доступ до всіх даних на одній сторінці, що є суттєвою економією часу», — коментує Марія Ступак, фінансовий консультант проекту сприяння розвитку малого та середнього агробізнесу в Україні, IFC.

У 2017 році з березня по червень планується проведення близько 20 навчальних конференцій з агромаркетингу майже у всіх великих містах України. Взяти участь у цих заходах можна, звернувшись до представників аграрного підрозділу компанії «Байєр».

«Сервіс «Байєр Агромаркетинг» сподобався, він дуже зручний. Зручно, що тут представлені всі основні культури: пшениця, кукурудза, соя, ріпак, соняшник та ячмінь. Також зручно, що всі показники зібрано докупи: фактори, курси валют, ціни. Користуватись однозначно буду! І рекомендуватиму цей сайт іншим!» — ділиться своїми враженнями керівник відділу закупівлі ТОВ «Українське зерно» Тарас Підтоптаний.

Більше про «Байєр Агромаркетинг», а також інші агрорішення від компанії «Байєр» можна дізнатися за цим посиланням або звернувшись до регіональних представників компанії.

Довідка

«Байєр»: наука заради кращого життя

«Байєр» — це міжнародна компанія зі спеціалізацією в галузі наук про життя, а саме — охорони здоров'я та сільського господарства. Продукти й послуги компанії спрямовані на благо людей і покращення якості їхнього життя. Bayer є соціально відповідальною та етичною компанією, яка дотримується визначених цінностей і приносить користь суспільству. У 2016 фінансовому році Група Bayer налічувала близько 115 200 працівників, а обсяг її продажів становив 46,8 млрд євро. Сума капітальних витрат за рік сягнула 2,6 млрд євро, витрати на дослідження та розробки — 4,7 млрд євро. Вищезазначені показники включають у себе також відповідні дані підрозділу високотехнологічних матеріалів, який було виведено на фондовий ринок під назвою Covestro (6 жовтня 2015 року). www.bayer.com

IA «АПК-Інформ»
Інформаційно-аналітичне агентство «АПК-Інформ» — лідер на ринку інформаційних послуг аграрної тематики в країнах СНД. Агентство засноване в 1996 році в Дніпропетровську, де знаходиться центральний офіс. Представництва агентства також розташовані в Києві, Москві, Курську. На сьогодні штат співробітників ІА «АПК-Інформ» становить 70 досвідчених фахівців.

IFC

IFC, член Групи Світового банку, є найбільшим глобальним інститутом розвитку, що зосереджує свою діяльність на приватному секторі ринків, які розвиваються. Працюючи з більш ніж 2000 компаній по всьому світу, ми використовуємо шістдесят років нашого досвіду, щоб створити можливості там, де це найбільш необхідно. У 2016 фінансовому році наші довгострокові інвестиції в країни, що розвиваються, зросли майже до 19 млрд доларів США, посилюючи наш капітал, експертні знання та вплив, допомагаючи приватному сектору відігравати значущу роль у глобальній боротьбі з крайньою бідністю та підвищувати загальний добробут людей. Для додаткової інформації відвідайте: www.ifc.org.

Bayer
Відділ комунікацій

+38044-220-33-00
Email: communication.ukraine@bayer.com

Copyright © Bayer AG