- Нова технологія допомагає фермерам більш ефективно використовувати засоби для захисту рослин
- Гербіциди застосовуються лише на тих ділянках поля, де вони дійсно необхідні
- Цю концепцію буде представлено на аграрній виставці Agritechnica 2017 у Ганновері
Монхайм, 14 вересня, 2017 – Компанії Bayer та Bosch підписали угоду щодо трирічних спільних
досліджень з метою розробки технології Smart Spraying.
Вона покликана забезпечити більш ефективне використання засобів захисту рослин.
Дослідження компанії Bosch зосереджені на технології високоефективних сенсорів, «розумних» аналітичних пристроїв і
вибіркової системи розпилення. У співпраці з Bosch, компанія Bayer ділитиметься досвідом, який вона отримала в
галузі Географічних інформаційних систем (GIS), разом з розробкою алгоритмів, які стануть основою для прийняття
агрономічних рішень, інтегрованого контролю шкідників, а також технології застосування та розпилення засобів для
захисту рослин. Концепцію технології Smart Spraying буде показано на цьогорічній агро-виставці Agritechnica, яка
відбудеться в місті Ганновер, Німеччина.
"Разом з компанією Bosch ми хочемо потрапити на нову територію, об’єднавши різні технології для гарантованого
використання гербіцидів в тих місцях, де вони дійсно потрібні,"
– сказав Тобіас Мене, керівник підрозділу Digital Farming Bayer.
Бур’ян важко помітити, особливо коли він ще зовсім дрібний. Використовуючи сенсорні камери, нова технологія може
визначити, що саме росте на полі, а відтак забезпечити цільове використання техніки для обприскування засобами
захисту рослин безпосередньо бур’янів.
"Технологія Smart Spraying забезпечує постійне знищення бур’янів.
Вона зберігає врожай і водночас дружня до довколишнього середовища,"
– додав Маркус Гейн, член ради правління компанії Robert Bosch GmbH.
Більш розумна робота в полі
Зернові культури, такі як кукурудза чи пшениця борються з бур’янами за сонячне проміння, воду і поживні речовини, що
врешті-решт призводить до слабких врожаїв.
Ефективне знищення небажаних рослин зазвичай передбачає широке застосування гербіцидів, хоча бур’ян не завжди росте
рівномірно по всьому полю.
Доктор Йоганес-Йорґ Рюґер, президент групи Комерційних транспортних засобів і Позашляховиків компанії Bosch,
зазначив: "Технологія Smart Spraying робить поля розумнішими."
Різниця між технологією Smart Spraying і наявною на ринку системою полягає в тому, що остання може виявляти рослини,
проте не здатна розрізняти сільськогосподарські культури і бур’яни.
Справжній прорив у знищенні бур’яну
От як все відбувається: перед тим як фермер виїздить на поле, Менеджер польового маркетингу допомагає йому оцінити ситуацію на полі і пропонує оптимальний час для обробки бур’яну. Прицільне визначення бур’яну і застосування різних засобів захисту здійснюється протягом одного робочого етапу, на відповідній ділянці поля. Щоб цього досягти, кілька камер, розташованих по всій ширині польового обприскувача , безперервно фотографують його поверхню. Тепер різні бур’яни ідентифіковані і обрано оптимальний метод для їх обробки. Останній крок передбачає розпилення необхідної кількості і складу гербіцидів для знищення відповідного бур’яну, з використанням певних параметрів, в той час як не забур’янені ділянки поля залишаються необробленими. Цей процес надзвичайно швидкий, він триває якусь частку секунди.
Як сказав Бйорн Кіпе, керівник агрономічного підрозділу напрямку Digital Farming компанії Bayer: "Технологія Smart
Spraying є справжнім проривом у сфері знищення бур’янів. Ми поєднуємо сучасні технології виявлення бур’янів з
можливостями застосування різних засобів захисту рослин в залежності від окремої ситуації з надзвичайною точністю на
ділянці менше одного метра. Це значно полегшить працю фермерів з постійного захисту врожаїв."
Ще одним важливим аспектом є те, що дана система поєднує попередню обробку, зміну активних компонентів і передбачає
використання гербіцидів з максимально можливою ефективністю для попередження резистентності бур’янів.
Байєр: наука заради кращого життя
Байєр – це міжнародна компанія зі спеціалізацією в галузі наук про життя, а саме – охорони здоров'я та сільського
господарства. Продукти та послуги компанії спрямовані на благо людей та покращення якості їхнього життя. Байєр є
соціально відповідальною та етичною компанією, яка дотримується визначених цінностей і приносить користь
суспільству. У 2016 фінансовому році Група налічувала близько 115 200 працівників, а обсяг продажів становив 46,8
мільярда євро. Сума капітальних витрат за рік сягнула 2,6 мільярда євро, витрати на дослідження та розробки 4,7
мільярда євро. Вищезазначені показники включають в себе також відповідні дані підрозділу високотехнологічних
матеріалів, який було виведено на фондовий ринок під назвою Covestro (6 жовтня 2015 року). Більш детально:
www.bayer.com
Bosch: винайдено для життя
Група компаній Bosch – це лідер світового рівня з постачання технологій і послуг. Компанія нараховує приблизно 390
000 працівників по всьому світу (станом на 31 грудня 2016 року). В 2016 році компанія досягла рівня продажів на
рівні 73,1 млрд. євро. Діяльність компанії здійснюється в чотирьох напрямках: Мобільні рішення, Промислові
технології, Споживчі товари і Енергетичні та будівельні технології. Як провідна IoT-компанія, Bosch пропонує
інноваційні рішення для розумних будинків, розумних міст, поєднаної мобільності та об’єднаного виробництва. Вона
використовує власні експертні знання в сенсорних технологіях, програмному забезпеченні і послугах, а також власні
хмарні сервіси, щоб надати своїм клієнтам об’єднані комбіновані рішення з єдиного джерела. Стратегічні цілі групи
компаній Bosch полягають у створенні інноваційних рішень для життя, Bosch покращує якість життя людей у всьому
світі, надаючи споживачам захоплюючі інноваційні товари та послуги. Ці прагнення втілюються в гаслі компанії Bosch:
«Винайдено для життя».
Компанії Групи Bosch – це власне компанія Robert Bosch GmbH та ще близько 440 дочірніх і регіональних компаній в
приблизно 60 країнах. Включно з сервісними й торговельними партнерами, світове виробництво і торговельна мережа
Bosch охоплює майже всі країни світу. Основа для майбутнього зростання компанії – це сила інновацій. На 120 світових
майданчиках, Bosch забезпечує роботою близько 59 000 партнерів задіяних в дослідженнях та вдосконаленні. Додаткову
інформацію ви можете знайти на таких онлайн ресурсах: www.bosch.com, www.iot.bosch.com, www.bosch-presse.de, www.twitter.com/BoschPresse.
Примітка для редакторів:
Високоякісні світлини для друку можна завантажити на нашому веб-сайті: www.news.bayer.com.
Телевізійні редактори можуть безкоштовно завантажити або замовити актуальний відео-матеріал про компанію Bayer
на сайті www.tv-footage.bayer.com.
Контакти:
ТОВ «Байєр»
Тетяна Мозгова, телефон +38 (044) 220-33-00
Email: communication.ukraine@bayer.com
Більше інформації на вебсайті www.bayer.ua
Robert Bosch GmbH
Інґа Ерет, тел. +49 711 811-16476
Електронна пошта: inga.ehret@de.bosch.com
Твердження орієнтовані на майбутнє
Даний випуск може містити орієнтовані на майбутнє тверджень, які ґрунтуються на актуальних припущеннях і прогнозах
складених керівництвом компанії Bayer. Різноманітні відомі й невідомі ризики, непевність і решта факторів можуть
призвести до матеріальних відмінностей між реальними майбутніми результатами, фінансовою ситуацією, розробками чи
діяльністю компанії і наведеними тут оцінками. Ці фактори включають також обговорені фактори в публічних звітах
компанії Bayer, які можна знайти на веб-сайті компанії: www.bayer.com. Компанія
Bayer не має жодних зобов’язань щодо оновлення тверджень орієнтованих на майбутнє або ж їхнього узгодження з
майбутніми заходами чи розробками.