21 вересня, 2017

Компанії Bayer і Bosch розробляють нові цифрові рішення Smart Spraying (Розумне обприскування)

Угода щодо спільних досліджень сприяє перетворенню ферм у цифрові господарства
Smart Spraying











  • Нова технологія допомагає фермерам більш ефективно використовувати засоби для захисту рослин
  • Гербіциди застосовуються лише на тих ділянках поля, де вони дійсно необхідні
  • Цю концепцію буде представлено на аграрній виставці Agritechnica 2017 у Ганновері

Монхайм, 14 вересня, 2017 – Компанії Bayer та Bosch підписали угоду щодо трирічних спільних досліджень з метою розробки технології Smart Spraying. Вона покликана забезпечити більш ефективне використання засобів захисту рослин.

Дослідження компанії Bosch зосереджені на технології високоефективних сенсорів, «розумних» аналітичних пристроїв і вибіркової системи розпилення. У співпраці з Bosch, компанія Bayer ділитиметься досвідом, який вона отримала в галузі Географічних інформаційних систем (GIS), разом з розробкою алгоритмів, які стануть основою для прийняття агрономічних рішень, інтегрованого контролю шкідників, а також технології застосування та розпилення засобів для захисту рослин. Концепцію технології Smart Spraying буде показано на цьогорічній агро-виставці Agritechnica, яка відбудеться в місті Ганновер, Німеччина.

"Разом з компанією Bosch ми хочемо потрапити на нову територію, об’єднавши різні технології для гарантованого використання гербіцидів в тих місцях, де вони дійсно потрібні," – сказав Тобіас Мене, керівник підрозділу Digital Farming Bayer. Бур’ян важко помітити, особливо коли він ще зовсім дрібний. Використовуючи сенсорні камери, нова технологія може визначити, що саме росте на полі, а відтак забезпечити цільове використання техніки для обприскування засобами захисту рослин безпосередньо бур’янів.

"Технологія Smart Spraying забезпечує постійне знищення бур’янів. Вона зберігає врожай і водночас дружня до довколишнього середовища," – додав Маркус Гейн, член ради правління компанії Robert Bosch GmbH.

Більш розумна робота в полі

Зернові культури, такі як кукурудза чи пшениця борються з бур’янами за сонячне проміння, воду і поживні речовини, що врешті-решт призводить до слабких врожаїв. Ефективне знищення небажаних рослин зазвичай передбачає широке застосування гербіцидів, хоча бур’ян не завжди росте рівномірно по всьому полю.

Доктор Йоганес-Йорґ Рюґер, президент групи Комерційних транспортних засобів і Позашляховиків компанії Bosch, зазначив: "Технологія Smart Spraying робить поля розумнішими." Різниця між технологією Smart Spraying і наявною на ринку системою полягає в тому, що остання може виявляти рослини, проте не здатна розрізняти сільськогосподарські культури і бур’яни.

Справжній прорив у знищенні бур’яну

От як все відбувається: перед тим як фермер виїздить на поле, Менеджер польового маркетингу допомагає йому оцінити ситуацію на полі і пропонує оптимальний час для обробки бур’яну. Прицільне визначення бур’яну і застосування різних засобів захисту здійснюється протягом одного робочого етапу, на відповідній ділянці поля. Щоб цього досягти, кілька камер, розташованих по всій ширині польового обприскувача , безперервно фотографують його поверхню. Тепер різні бур’яни ідентифіковані і обрано оптимальний метод для їх обробки. Останній крок передбачає розпилення необхідної кількості і складу гербіцидів для знищення відповідного бур’яну, з використанням певних параметрів, в той час як не забур’янені ділянки поля залишаються необробленими. Цей процес надзвичайно швидкий, він триває якусь частку секунди.

Як сказав Бйорн Кіпе, керівник агрономічного підрозділу напрямку Digital Farming компанії Bayer: "Технологія Smart Spraying є справжнім проривом у сфері знищення бур’янів. Ми поєднуємо сучасні технології виявлення бур’янів з можливостями застосування різних засобів захисту рослин в залежності від окремої ситуації з надзвичайною точністю на ділянці менше одного метра. Це значно полегшить працю фермерів з постійного захисту врожаїв." Ще одним важливим аспектом є те, що дана система поєднує попередню обробку, зміну активних компонентів і передбачає використання гербіцидів з максимально можливою ефективністю для попередження резистентності бур’янів.

Байєр: наука заради кращого життя

Байєр – це міжнародна компанія зі спеціалізацією в галузі наук про життя, а саме – охорони здоров'я та сільського господарства. Продукти та послуги компанії спрямовані на благо людей та покращення якості їхнього життя. Байєр є соціально відповідальною та етичною компанією, яка дотримується визначених цінностей і приносить користь суспільству. У 2016 фінансовому році Група налічувала близько 115 200 працівників, а обсяг продажів становив 46,8 мільярда євро. Сума капітальних витрат за рік сягнула 2,6 мільярда євро, витрати на дослідження та розробки 4,7 мільярда євро. Вищезазначені показники включають в себе також відповідні дані підрозділу високотехнологічних матеріалів, який було виведено на фондовий ринок під назвою Covestro (6 жовтня 2015 року). Більш детально: www.bayer.com

Bosch: винайдено для життя

Група компаній Bosch – це лідер світового рівня з постачання технологій і послуг. Компанія нараховує приблизно 390 000 працівників по всьому світу (станом на 31 грудня 2016 року). В 2016 році компанія досягла рівня продажів на рівні 73,1 млрд. євро. Діяльність компанії здійснюється в чотирьох напрямках: Мобільні рішення, Промислові технології, Споживчі товари і Енергетичні та будівельні технології. Як провідна IoT-компанія, Bosch пропонує інноваційні рішення для розумних будинків, розумних міст, поєднаної мобільності та об’єднаного виробництва. Вона використовує власні експертні знання в сенсорних технологіях, програмному забезпеченні і послугах, а також власні хмарні сервіси, щоб надати своїм клієнтам об’єднані комбіновані рішення з єдиного джерела. Стратегічні цілі групи компаній Bosch полягають у створенні інноваційних рішень для життя, Bosch покращує якість життя людей у всьому світі, надаючи споживачам захоплюючі інноваційні товари та послуги. Ці прагнення втілюються в гаслі компанії Bosch: «Винайдено для життя».

Компанії Групи Bosch – це власне компанія Robert Bosch GmbH та ще близько 440 дочірніх і регіональних компаній в приблизно 60 країнах. Включно з сервісними й торговельними партнерами, світове виробництво і торговельна мережа Bosch охоплює майже всі країни світу. Основа для майбутнього зростання компанії – це сила інновацій. На 120 світових майданчиках, Bosch забезпечує роботою близько 59 000 партнерів задіяних в дослідженнях та вдосконаленні. Додаткову інформацію ви можете знайти на таких онлайн ресурсах: www.bosch.com, www.iot.bosch.com, www.bosch-presse.de, www.twitter.com/BoschPresse.

Примітка для редакторів:
Високоякісні світлини для друку можна завантажити на нашому веб-сайті: www.news.bayer.com.
Телевізійні редактори можуть безкоштовно завантажити або замовити актуальний відео-матеріал про компанію Bayer на сайті www.tv-footage.bayer.com.

Контакти:
ТОВ «Байєр»
Тетяна Мозгова, телефон +38 (044) 220-33-00
Email: communication.ukraine@bayer.com
Більше інформації на вебсайті www.bayer.ua

Robert Bosch GmbH
Інґа Ерет, тел. +49 711 811-16476

Електронна пошта: inga.ehret@de.bosch.com

Твердження орієнтовані на майбутнє

Даний випуск може містити орієнтовані на майбутнє тверджень, які ґрунтуються на актуальних припущеннях і прогнозах складених керівництвом компанії Bayer. Різноманітні відомі й невідомі ризики, непевність і решта факторів можуть призвести до матеріальних відмінностей між реальними майбутніми результатами, фінансовою ситуацією, розробками чи діяльністю компанії і наведеними тут оцінками. Ці фактори включають також обговорені фактори в публічних звітах компанії Bayer, які можна знайти на веб-сайті компанії: www.bayer.com. Компанія Bayer не має жодних зобов’язань щодо оновлення тверджень орієнтованих на майбутнє або ж їхнього узгодження з майбутніми заходами чи розробками.



Copyright © Bayer AG